Geen producten (0)


Bestellen.

De bestelling wordt actief zodra de betaling is ontvangen. Je krijgt een bevestigingsmail van je bestelling. Deze kan ook in de ongewenste post terecht komen. Betalen kan door middel van Ideal, bancontact of vooraf overboeking. Ook is het mogelijk om te betalen bij afhalen, contant of per pin.

 

Levertijd.

De producten van CreaJasmijn worden met de hand gemaakt, de levertijd bedraagt hierdoor 4-6 werkdagen. De levertijd is afhankelijk van de voorraad en de persoonlijke wensen, hierdoor kan per product de levertijd verschillen. 

Heb je iets voor een bepaalde datum of met spoed nodig? Mail dan eerst naar info@creajasmijn.nl zodat ik kan kijken wat er mogelijk is!

 

Bestelling afhalen.

Het is ook mogelijk om je bestelling gratis af te halen in Blijham (GR). Wanneer je bestelling klaar is ontvang je een mail om een afspraak te maken voor afhalen. 

 

Verzendkosten.

Alle bestellingen worden vanuit Nederland met DHL verstuurd, met uitzondering van enveloppen. Deze worden met postNL verzonden.
De kosten hiervan worden berekend aan de hand van het gewicht.


De meeste producten kunnen met brievenpuspakketje verzonden worden, de kosten hiervoor zijn €4,60. Je ontvangt een track and trace code als je bestelling verstuurd is.
Bestellingen die niet door de brievenbus passen worden als pakketpost verstuurd. De kosten hiervoor bedragen €5,60, je ontvangt een track and trace code als de bestelling  is verzonden.

Brievenbuspost en pakketpost heeft een levertijd van 1 à 2 werkdagen. CreaJasmijn is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport.

 


Klachten.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar creajasmijn@hotmail.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook Pinterest